FANDOM

Muumilaakson tarinoita 15 Rosvoja Muumilaaksossa
Muumilaakson tarinoita
Tiedosto:Rosvoja Muumilaaksossa gif
Ensiesitys
Ohjaaja Hiroshi Saito
Kesto 24 min.
Niiskuneiti
Pikku Myy
Nipsu
Muumimamma
Muumipappa
Nuuskamuikkunen
Vilijonkka
Poliisimestari
Haisuli
Noita
Aliisa
Mymmeli
Primadonna
Voimamies
Edeltävä #14 Muumilaakson tarinoita 14 Loitsuja ja ilotulitusta
Seuraava #16 Muumilaakson tarinoita 16 Hauska syntymäpäivälahja

  1. Rosvoja Muumilaaksossa: Rikokset ovat Muumilaaksossa harvinaista, joten poliisiasema aiotaan lakkauttaa ja Poliisimestari irtisanoa. Pian Muumilaaksoon saapuu kuitenkin häikäilemätön näkymätön murtovaras ja Poliisimestarilla on taas kädet täynnä työtä. Sarjan uusintakierroksella (17.07.2011–02.09.2012) Yle jätti jakson esittämättä. Tämän jälkeen jakso on toistaiseksi jätetty esittämättä jokaisella uusintakierroksella. Jakso on viimeksi esitetty suomenkielisenä 25. lokakuuta 2010. Samaan aikaan jakson ruotsinkielistä versiota on esitetty Yle Fem -kanavalla täysin normaalisti osana sarjaa.lähde? Kuitenkin uusimmissakin DVD-julkaisuissa jakso on ollut mukana.
  2. Auringonpimennys: Muumit valmistautuvat katsomaan auringonpimennystä, mutta pilvet ovat huolena. Noita manaa tuulet ajamaan pilviä pois, sillä hän uskoo voimiensa vahvistuvan auringonpimennyksen aikana. Tuuli pudottaa Noidan luudalta pusikkoon ja hänet viedään Muumitaloon toipumaan, mistä hän ei ole ollenkaan mielissään.
  3. Primadonna: Vettä sataa viikkotolkulla ja Muumilaakso jää taas tulvan alle. Muumipeikkolla ei ole muuta tekemistä kuin lukea romanttisia romaaneja. Tulva on vienyt mukanaan sirkuksen, ja Muumipeikko lähtee pelastamaan sen Primadonnaa. Muumipeikko ihastuu itsekkääseen primadonnaan, mistä Niiskuneiti tulee mustasukkaiseksi.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki