Fandom

Muumitalo

Muumilaakson tarinoita 04 Näkymätön lapsi

359sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Muumilaakson tarinoita
Tiedosto:Näkymätön lapsi gif
Ensiesitys
Ohjaaja Hiroshi Saito
Kesto 24 min.
Niiskuneiti
Pikku Myy
Nipsu
Muumimamma
Muumipappa
Nuuskamuikkunen
Tuu-Tikki
Ninni
Haisuli
Lohikäärme
Hemuli
Kertoja
Edeltävä #3 Muumilaakson tarinoita 03 Taikurin salaisuudet
Seuraava #5 Muumilaakson tarinoita 05 Muumilaakson väkeä

Ohjelmassa-televisiosarja-Muumilaakson tarinoitaMuokkaa

  1. Näkymätön lapsi: Eräänä sateisena iltana Tuutikki tuo Muumeille näkymättömän Ninni-tytön, joka muuttui näkymättömäksi tätinsä ironisuuden takia. Tuutikki uskoo Muumien lempeyden muuttavan hänet jälleen näkyväksi. Hän alkaakin pikkuhiljaa palautua, mutta Haisulin kohtaaminen sienimetsällä ei tiedä hyvää. Tämä on sarjan ensimmäinen jakso, jossa Tuutikki ja Haisuli esiintyvät. Tämä on myös ensimmäinen jakso, jossa Nuuskamuikkunen ei esiinny.
  2. Ninni saa hymynsä takaisin: Näkymätön Ninni on jo päätä vaille näkyvissä, kun Muumipeikko ja muut lähtevät hänen kanssaan leikkimään piilosta metsään. Valitettavasti Haisuli aikoo tehdä Ninnistä pankkirosvon ja telkeää hänet kivenkoloon, jotta hän muuttuisi jälleen näkymättömäksi. Lopussa Ninni muuttuu takaisin näkyväksi ja kaikki on hyvin.
  3. Maailman viimeinen lohikäärme: Muumipeikko lähtee aamulla sateisen yön jälkeen tutkimaan lammikoita. Hän pyydystää pienen lohikäärmeen, jota piilottelee omassa huoneessaan. Lohikäärme kiintyy Nuuskamuikkuseen, mistä Muumipeikko tulee mustasukkaiseksi.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki